Croky omarmt het oer-Hollandse schaatsen in brede zin: naast partner in IJSTIJD! ook actief in de langebaan
De KNSB verwelkomt Croky in brede zin in het schaatsen. Naast partner in IJSTIJD! breidt Croky zijn merkactivatie uit via de KPN NK’s eind december en medio januari.
Croky omarmt de schaatssport en laat met de exposure via boarding bij de KPN NK’s en het partnership in IJSTIJD! zien de schaatssport breed te willen activeren. Croky zal straks herkenbaar aanwezig zijn op een aantal tijdelijke IJSTIJD!-banen.
Olivier Smit, Commercieel directeur van de KNSB: “Het is natuurlijk prachtig dat Croky de langebaan topsport evenementen ondersteunt en het partnership met IJSTIJD! omarmt. Het merk bereikt op deze manier een miljoenenpubliek van schaatsliefhebbers. Deze brede en duurzame omarming past volledig in de commerciële visie van de KNSB.”
Allard Nikkels, Croky Nederland: “Wij zijn blij Croky te mogen verbinden aan deze oer-Hollandse volkssport in zowel de top- als breedtesport. Croky is een merk dat staat voor plezier en gezellig samen zijn. Deze merkwaarden sluiten dan ook goed aan bij het karakter van IJSTIJD! We zijn ervan overtuigd dat dit de merkvoorkeur een positieve impuls zal geven.”