KNSB verwelkomt KPN als nieuwe hoofdsponsor
De KNSB verwelkomt KPN als nieuwe hoofdsponsor en kijkt uit naar een succesvolle samenwerking!
Hoogland (KNSB) – Met ingang van de zomer 2010 is KPN de nieuwe hoofdsponsor van de KNSB en daarmee de trotse partner van het schaatsen in Nederland. Schaatsen creëert saamhorigheid. Het verbindt mensen. KPN is net als vele Nederlanders schaatsliefhebber en wil zo veel mogelijk mensen betrekken bij het schaatsen.
Door zich te verbinden aan het schaatsen wil KPN samen met de KNSB in de volle breedte verder bouwen aan de ontwikkeling van de schaatssport. KPN is daarom niet alleen sponsor van de disciplines langebaan schaatsen, marathonschaatsen en inline-skaten, maar ondersteunt ook de schaats- en skate-activiteiten voor de jeugd. Daarnaast is KPN sponsor van natuurijs waaronder de toerschaatstochten.
KPN
KPN is de toonaangevende leverancier van telecommunicatie- en ICT-diensten in Nederland en biedt consumenten vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN complete telecommunicatie- en ICT-oplossingen. KPN-dochter Getronics biedt wereldwijd ICT-diensten aan en is marktleider in de Benelux op het gebied van infrastructuur- en netwerkgerelateerde IT-oplossingen.