Heb je een klacht of wil je iets melden? Laat het ons weten.
Aan schaatsen en inlineskaten willen we natuurlijk allemaal veel plezier beleven. Maar soms gaat er wel eens iets mis, vaak onbedoeld of door een misverstand. Of je krijgt onverwacht te maken met een ergernis, wanordelijkheid, ongepast gedrag, agressie of discriminatie.
Mocht je ergens een klacht over hebben of een formele melding willen maken, dan kun je dit meestal melden via een officiële weg. Zoals bij een vertrouwenscontactpersoon van jouw vereniging of de KNSB, de KNSB geschillen- of tuchtcommissie of het Instituut Sport Rechtspraak (ISR). Informatie hierover vind je hier:.
- Geschillencommissie
- Tuchtcommissie
- Instituut Sportrechtspraak
- KNSB Vertrouwenscontactpersonen
- Klachtenregeling KNSB
- Reglement op de Bondsrechtspraak
Maar als jouw klacht of melding hier niet op aansluit, wat dan? In zo’n geval kun je deze indienen bij de KNSB. Mogelijk kunnen wij vroegtijdig ingrijpen en actie ondernemen. Op deze pagina kun je via het formulier aangeven waar het over gaat. We geven je antwoord en als dit nodig en mogelijk is helpen we je op weg naar behandeling ervan.
Het kan ook zijn dat je gewoon een andere vraag over schaatsen of inlineskaten hebt. Dat kan natuurlijk ook. Stuur dan een mailtje naar [email protected]. We streven ernaar om je binnen drie werkdagen een reactie te geven.
De KNSB staat voor een Veilig schaats- en skateklimaat. Meer weten? Kijk op onze website.